Locatie Sol Spa Satu Mare

locatie solspa

Aerobic cu Gabi

Poze Aerobic

Calculator de calorii

Live Traffic Feed

Caini - Anunturi adoptii caini
Credincios, jucaus, prietenos

Social media

twitter rss feedtwitter

Traducere

Cauta pe site

Motor de cautare

căutare personalizată

Profilul meu

Parteneri

Asculta Come4Me

Vremea

Label Cloud

Rezultat cautare Google

vineri, 22 ianuarie 2010

DESPRE FIICA MEA :)))

TE IUBESC !!!

    

  Am sa va vorbesc putin despre fiica mea pe care o cheama Suana (sunt sigura ca va fi suparata pe mine o buuuuna bucata de vreme din aceasta cauza ). Dupa vreun an si jumatate de aerobic intens, a ajuns sa fie multumita de corpul ei. E draguta foc (nu pot sa postez poza de-a ei ,mi-e frica de ea ), acum a scapat de vesnica problema "cu ce sa ma imbrac? nimic nu imi sta bine!!!" dar ...surpriza: fuge de aerobic ca de "mama focului".

   Mereu trag de ea, ii repet ca nu este in regula, ca nefacand miscare va pune kilogramele inapoi si uneori chiar reusesc s-o conving sa participe la orele noastre de aerobic. Ei si vine fatuca mea la sala, se echipeaza si face aerobic :).

   Sa va arat cum? Ia uite asa :)):

   


2 comentarii:

Anonim spunea...

Faina pisica!!!!

Suaaa spunea...

Ce bataie meriti, mami !!! Si sa stiti ca nu-i adevarat ! Am avut o perioada in care am facut pauza cu aerobicul, dar acum am revenit in forta ! :D